Показати:
Сортувати за:

Missha - це бренд краси від Able C & C Co.Ltd, південнокорейського виробника косметики. З моменту свого створення в 2000 році компанія розширилася на більш ніж 33 ринку, включаючи Китай, Японію, США, Європу, Близький Схід, Південну Америку і Нову Зеландію.

З річним доходом понад 384 мільйонів доларів США Missha входить в число провідних корейських косметичних брендів. Missha була представлена на гонконгському ринку в 2004 році, і її асортимент включає в себе популярні BB крема і серію Time Revolution.

Missha був першим південнокорейським косметичним брендом, який продавав недорогу косметику. У перші кілька років всі продукти Missha були оцінені в 3300 вон (3 долари США). Все починалося поза фізичних магазинів, просто інтернет-магазини під назвою «мережа краси».

Як свідчить основне гасло бренду «Якість має бути доступною», основна маркетингова стратегія Missha полягає в тому, щоб пропонувати товари більш високої якості за низькою ціною для масового ринку. Виробникам Missha довелося глибоко розглянути цю мету з двох точок зору: одна - як знизити вартість продуктів, а інша - як забезпечити високу якість своїх товарів. Керівництво розуміло, що робить ціни на косметику такими високими через упаковки і реклами. Бренд намагався замінити розкішну і дорогу упаковку, наприклад, використовуючи пластикові контейнери замість скла, вони навіть відмовилися від пакувальних коробок, які виявилися марними.

Стратегія низької ціни привернула студентів і офісних леді, які стали їх постійними клієнтами. Вони описали продукти Missha як якісні, ефективні та доступні.

Фильтры
Сортировка
×