Ніщо не зрівняється з класикою. З 1898 року Wilkinson Sword представляє на ринку одні з найякісніших бритв із лезами з нержавіючої сталі з потрійним покриттям, що забезпечують чистоту та комфорт.
Компанія була заснована під іншою назвою у 1772 році Генрі Ноком у Лондоні. Генрі Нок почав торгівлю як збройовий коваль в Маунт-Плезант в Лондоні в 1772 році. Численні інновації роблять його найвідомішим та найуспішнішим представником своєї гільдії у Британському Королівстві.
Оригінальна компанія Wilkinson Sword Co Ltd. була заснована в 1879 році, коли штаб-квартира компанії переїхала до Челсі. З цього моменту асортимент поповнювався все новими й новими товарами, включаючи станки для бритв і леза для гоління. До та особливо під час Першої світової війни на чолі виробництва стояло військове спорядження. З 1918 року компанія все більше концентрувалася на приладдях для гоління.
У 1962 році компанія Wilkinson Sword представила леза для гоління з нержавіючої сталі. Незабаром леза компанії швидко завоювали частку ринку, оскільки одне лезо, хоч і дещо дорожче, його можна було використовувати протягом тижня. Ранні леза з вуглецевої сталі іржавіли досить швидко, і багато людей щодня використовували нове лезо.
У 1970 році Wilkinson Sword винаходить перший у світі замінюваний користувачем «картридж» для бритви, попередник усіх сучасних систем на основі картриджів.
На початку 1990-х років була представлена бритва Protector від Wilkinson Sword — пристрій, в якому леза захищені дротом, що робить гоління ще безпечнішим. Саме з цього моменту Wilkinson Sword перебуває в жорсткій конкуренції з американською компанією Gillette.
Бритви Wilkinson Sword з трьома, чотирма та п'ятьма лезами для чоловіків і жінок виробляються в Німеччині з 1998 року. У 2000 році компанія закрила завод з виробництва лез для гоління у Великобританії та консолідувала виробництво в Німеччині, де продовжує працювати до цього дня.
З самого свого створення бренд Wilkinson відточує свої леза і свою майстерність, прагнучи постійно створювати продукти, що відповідають усім потребам своїх споживачів. Новий слоган Wilkinson Sword – «З 1772 року» – несе в собі послання про загальне позиціювання бренду, підкреслюючи довговічність і досвід, одночасно натякаючи на його прогрес у майбутньому.