Показати:
Сортувати за:

Etude House - один з найвідоміших корейських брендів. Заснований ще в 1985 році, він пережив не один ребрендинг і навіть зміну назви.

Назва бренду надихнута прекрасними витворами польського композитора Фредеріка Шопена і одним з його найкращих творів «Етюди». Ця музика надихнула засновників Etude House на створення красивого і якісного косметичного бренду, щоб молоді дівчата могли підкреслити свою свіжість і подовжити молодість. Спочатку бренд називався просто Etude, але з часом бренд розширився, змінив свою структуру і тепер ми всі знаємо його як «Etude House».

Слоган бренду «Солодка уява» вперше з'явився в 2006 році і в повній мірі уособлював на той момент Etude House. Вся продукція була виготовлена в тонах білого шоколаду і цукрової вати, а магазини компанії більше були схожі на палац казкових принцес, ніж на магазин косметики.

У 2010 році Etude House розробив новий слоган, який зараз широко відомий серед покупців бренду: «Хочеш бути солодким? Грай етюд ». Цей слоган максимально втілює концепцію бренду: макіяж не повинен бути нудним, грати і бути красивим!

Etude House вважає, що макіяж повинен приносити задоволення як гра, і його не можна асоціювати з повсякденними справами. Таким чином, вся продукція Etude House відповідає чотирьом основним вимогам: висока якість, доступність, привабливий дизайн і вражаючий набір опцій. Нині Etude House - одна з провідних косметичних компаній в Кореї і у всій Азії. Їх успіху сприяють багато факторів - оригінальність ідеї, виконання та активна участь у громадському житті.

За майже 30 років свого існування компанія отримала безліч нагород в абсолютно різних областях: за кращу упаковку, за внесок в економіку країни і за допомогу дикій природі. З 2010 року Etude House бере активну участь у розвитку «Фонду захисту дикої природи» і допомагає рятувати рідкісні види тварин на нашій планеті.

Фильтры
Сортировка
×