Показати:
Сортувати за:

Походження французької легенди Буржуа

Походження бренду Bourjois починається з 1863 року, коли Олександр Наполеон Буржуа створив перші пудрові рум'яна для театрального гриму. Він заперечував важкі, жирні текстури, що погано впливають на колір обличчя, котрі тому і були не дуже популярні серед жінок. Саме тоді відбувся справжній прорив в макіяжі. З тих пір Буржуа став офіційним постачальником косметичних засобів для імператорських театрів. Макіяж також став популярним за межами театральних завіс. Висока якість, простота нанесення і м'який, природний ефект зробили рум'яна в маленьких круглих упаковках доступними для всіх жінок. Впровадження косметики Bourjois змусило кожну жінку захотіти мати коробку рум'ян від цього бренду на своєму туалетному столику. Тепер, через майже 150 років після свого задуму, маленькі круглі рум'яна, як і раніше залишаються однією з найбільш продаваних ліній бренду - компанія щороку продає близько 3,5 мільйона рум'ян по всьому світу.

Зараз колекція бренду Bourjois складається з величезної кількості різних текстур і продуктів. Косметика цього бренду стала популярною у всьому світі і кожна жінка хоч раз мала продукт Bourjois в своїй косметичці. Це ні краплі не дивно, адже бренд стежить за своєю якістю покращуючи формули і підвищуючи рівень виробництва з кожним роком.

Фильтры
Сортировка
×